Workshop „Customer sandbox“

Smyslem workshopu customer sandbox je poskytnout klientovi „lean pískoviště“, kde si může vyzkoušet svůj návrh optimalizace organizace pracoviště bez zasahování do vlastního výrobního procesu.

V praxi se ukázalo, že největší efektivity workshopu se dosahuje ve spojení s předchozí analýzou procesu u klienta, kterou provedou naši konzultanti a následně připraví všechny potřebné podklady pro simulaci.
Workshop je vhodným doplňkem absolvovaného lean školení, kdy si účastníci vyzkouší použití lean metod na procesu, který je jim známý.

Cíl a obsah workshopu Customer sandbox:

  • Rozvoj získaných znalostí z lean školení na konkrétním příkladu
  • Pomocí 3P simulace otestovat předpoklady pro optimalizaci procesu
  • Návrh ideálního toku materiálu, který vyplyne z požadavků na ergonomii pracoviště
  • Simulace layoutu v reálném měřítku (pokud je to dispozičně možné)

Použité nástroje a metody workshopu Customer sandbox:

  • Top management – 5/10
  • Vedoucí pracovník – 10/10
  • Mistr – 10/10
  • Operátor/Pracovník – 6/10
  • 5S
  • Standardizované pracoviště
  • od push k pull